İADE, DEĞİŞİM KOŞULLARI

Tüm alışverişlerinizde 14 gün içerisinde iade & değişim hakkınız bulunmaktadır.

Size ulaşan siparişlerinizde, herhangi bir hasar gördüğünüzde, kargo görevlisinin hasar tutanağı tutmasını sağlayınız ve ürünü teslim almayınız. 0216 344 04 50′ no.lu hattımızı arayarak, müşteri ilişkileri yetkilimizle durumu paylaşınız.

İade veya değişim yapılacak ürün(lerin) yanında ürün faturası mutlaka olmalıdır. Kargo ile birlikte iadelerde iade veya değişim gerekçesini belirten yazı göndermeniz işlemlerinizi hızlandıracaktır. İade işlemlerini hesabınız altındaki “Siparişlerim/ İade” bölümünden yapmanız gerekmektedir.

Üründe herhangi bir bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma ve sair durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürün iade alınmayacak ve bedel iade edilmeyecektir.

Havale iadeleri ve kredi kartı iadeleri 10 iş günü içinde yapılacaktır. Bankanız kredi kartı iadelerini aynı gün hesabınıza yansıtmayabilir. Bu sürede firmamızın tasarrufu bulunmamaktadır, bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır.

Müşteri Hizmetleri

Stil danışmanlığı, siparişleriniz ile ilgili merak ettikleriniz, değişim/iade ile ilgili sorularınız ve Vita Fortuna ile ilgili tüm konular için bize aşağıdaki iletişim kanallarıyla ulaşabilirsiniz.

WhatsApp Hattı: +90 531 384 54 60  – WhatsApp’tan bize hemen mesaj göndermek için TIKLAYIN!

Canlı Destek Hattı: oxxo.com.tr’de alışverişinizi yaparken, sağ altta beliren Canlı Destek ikonuna tıklayarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.

WhatsApp-  Canlı Destek Hattı Çalışma Saatleri

Pazartesi – Cuma: 08:00 – 20:00

Cumartesi – Pazar: 11:00 – 18:00 

E-Posta: destek@vitafortuna.com.tr